املاک سهیلی

خرید و فروش منزل،زمین و باغ در تهران و کرج

املاک سهیلی

خرید و فروش منزل،زمین و باغ در تهران و کرج

زیباترین سقف شیروانی

سقف شیروانی درویلا

پیشتر بسیار درباره نکاتی در خصوص طراحی و معماری ویلا ها صحبت کرده ایم اما در این مطلب برای شما به بررسی موضوعی پیرامون طراحی سقف شیروانی و سقف شیبدار در ویلا خواهیم پرداخت.

به بررسی مزیت ها و معایب این گونه از سقف ها خواهیم پرداخت با ما همراه باشید، برای معرفی هر چه بیشتر سقف شیروانی و کاربری های آن در ویلا ها، این مطلب به تلاش گروه مشاوران املاک سهیلیه کرج فراهم شده و با توجه به حوزه فعالیت این شرکت در زمینه فروش ویلا در سهیله کرج می تواند راهگشای بسیاری از خریداران ویلا باشد.

اگر قصد خرید ویلا در سهیلیه کرج را دارید به شما پیشنهاد میکنیم از لینک های زیر دیدن کنید . نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

خرید ویلا ارزان در سهیلیه کرج

معماری سقف شیروانی

طراحی‌ سقف شیروانی همانطور که شاید پیشتر دقت کرده باشید، به دو صورت می‌توان سقف‌های شیروانی را ساخت.  سقف هایی که تنها از یک طرف و یا دو طرف شیب دارند. و یا سقف هایی که دارای چندین شیب بسته به نوع طراحی‌ هستند.

.دو گونه از سقف شیبدار وجود دارد. یکی‌ از این گونه سقف‌های شیبدار سرد هستند که در ساختار آنها از عایق حرارتی استفاده نخواهد شد.

گونه دیگر سقف شیبدار گرم می‌باشد. چنین سقف هایی خود دارای پوشش حرارتی میباشند. در سقف هایی که شیب آن‌ها حداقل می‌باشد، از آنجا که ممکن است بر اساس وضعش باد‌های شدید آب به درون نفوذ کند،

پوشش حرارتی و همچنین چیدمان پوشش نهایی که اصطلاحا به آن‌ها تایل گفته میشود باید به شدت دقیق باشد تا از ورود آب جلو گیری شود. فضائی که دو شیب بام به یکدیگر میرسند محلی می‌باشد که ممکن است از لحاظ استحکام در برابر نفوذ آب ضعیف‌ترین باشد.

منطقه سهیله کرج به دلیل کوهپایه ای بودن میزان بارش قابل توجهی دارد. از این رو نیاز به استفاده از عایق های مناسب در زمان ساخت ضروری به نظر می رشد.

از این رو انتخاب نوع متریال به کار رفته در ساخت سقف می تواند به عنوان آیتمی اثر گذار در قیمت ویلا در سهیلیه کرج مطرح باشد.

سقف شیروانی

لازم است در عایق بندی این بخش از سقف بیشترین دقت  وجود داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که باید در طراحی‌ سقف‌های شیبدار در نظر گرفت آن است که لبه‌های سقف باید از در ورودی و جلویی ساختمان کمی‌ جلوتر باشد تا آب دقیقا بر سر راه ریخته نشود.

همچنین استفاده از کانال‌های ناودانی میتواند کمک کند تا آب به راحتی‌ از سقف پایین آید و به محل مورد نظر هدایت شود. اندازه و قطر این کانال‌ها باید به گونه‌ای محاسبه شود که حجم آب خارج شده از سقف را تحمل کند.

خرید و فروش ویل در سهیلیه کرج

 درباره خرید ویلا در سهیلیه کرج 

زندگی شهر نشینی با توجه به روز مرگی ها و مشغله های کاری در شهر های بزرگ، گسترش آپارتمان نشینی را به همراه داشته است. از این رو با توجه به افزایش جمعیت شهر ها، رونق ساخت و ساز در شهر ها و افزایش هزینه های شهر نشینی سبب کوچک شدن واحد های آپارتمانی شده است.

از سوی دیگر با توجه به میزان علایق افراد برای بهره گیری از اوقات فراغت و مسافرت به مناطق با آب و هوای بهتر، گسترش ساخت وساز ویلا در مناطق خوش آب و هوای کوهپایه ای ایران شدت بیشتری گرفته است.

در مجاورت پایتخت ایران ، بیشترین ویلا سازی ها در مناطق شمالی صورت گرفته است به طوری که هم از بعد سرمایه گذاری و هم از بعد گذران اوقات فراغت مورد توجه قرار گرفته است، مناطق کوهپایه ای کرج به عنوان یکی از نقاط با میزان ترافیک بالا در ساخت و ساز بناهای ویلایی قرار گرفته است و به دلیل سهولت دسترسی در میان اولویت

های بالا برای خرید ویلا محسوب می شود. یکی از مناطقی که موقعیت مکانی و آب وهوایی مناسبی برای ساخت ویلا دارد، سهیلیه کرج می باشد. به دلیل امکانات و آب وهوای این منطقه تقاضا برای خرید ویلا در سهیلیه کرج زیاد شده است. در ادامه به بررسی میزان فروش در این منطقه میپردازیم.

همه چیز در مورد خرید ویلا در سهیله کرج

 

بررسی میزان فروش ویلا در سهیلیه کرج

سهلیه کرج، یکی از مناطق خوش آب و هوا در نزدیکی کرج محسوب شده و به دلیل سهولت دسترسی به پایتخت و روند توسعه ای به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای خرید ویلا محسوب می شود.

با این تفاسیر لازم است تا هر چه بیشنر اطلاعات کافی درباره خرید ویلا در سهیلیه کرج کسب کرده و با معیارهای قیمت ویلا در سهیلیه کرج آشنا شویم.

این منطقه جزو مناطقی است که ویلاها می توانند مجوز های لازم برای حفر چاه های عمیق را داشته باشند، ویلا ها با توجه به ابعادشان دارای درخت های میوه بوده و عمر سازه ای پایینی دارند، البته انتخاب مناسب در گروه داشتن اطلاعات کافی در این حوزه است و لازم است کلیه مراحل تحت نظارت افراد و گروه های خبره اجرایی شوند. داشتن سند رسمی یکی از مواردی است که باید حتما به آن ها توجه کرده و در هنگام خرید در اولویت قرار گیرند.

در کنار این موضوع بهره گیری از خدمات مشاوره قوی می تواند تا حد زیادی راه گشای نیاز های پیش از خرید باشند. از این رو با بهره گیری از خدمات مشاوره ای گروهمشاوران املاک سهلیه کرج می توانید خرید را با موفقیت و رضایت طی کرده و ویلای مناسب خود را خرید کنید. خرید ویلا ارزان در سهیلیه کرج میتواند به عنوان یکی از گزینههای مناسب برای خرید ویلا در اطراف تهران مطرح باشد.

شیوه های عملی خرید ویلا

راهنمای عملی افراز املاک در اداره ثبت

چنانچه دو یا چند نفر نسبت به ملکی بطور مشاع مالکیت داشته باشند هر یک از آنها می توانند نسبت به افراز سهمی خود از سایر مالکین دیگر اقدام نمایند این عمل را در اصطلاح حقوقی و ثبتی افراز گویند. در افراز حتما باید تعداد مالکین دو نفر یا بیشتر باشند یا به عبارت دیگر وجود حالت اشاعه در افراز ضروری است .در وب سایت گروه مشاوران سهیلیه کرج به این موضوع خواهیم پرداخت و شما را با جزئیات بیشتری در این خصوص آشنا خواهیم ساخت. با ما همراه باشید . تا اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

گروه مشاوران املاک سهیلیه کرج تلاش دارد تا با فعالیت های سازنده در حوزه خرید ویلا در سهیلیه کرج و ارائه بهترین فایل های مربوط به خرید ویلا ارزان در سهیلیه کرج، بهترین گزینه ها را برای متقاضیان فراهم سازد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید ویلا ارزان در سهیلیه کرج

قیمت ویلا در سهیلیه کرح 

روش های افراز ملک 

◾متقاضی یا متقاضیان بایستی تقاضای خود مبنی بر افراز را ضمن تعیین مشخصات کامل و آدرس سایر مالکین مشاعی ملک به ثبت محل وقوع ملک تسلیم دارند .

◾مسئول اداره دستور ثبت تقاضا را در دفتر اندیکاتور صادر و آن را جهت ضمیمه شدن به پرونده و رسیدگی به ترتیب به بایگانی و یکی از نمایندگان ثبت ارجاع می نماید .

 

زیباترین طراحی ویلا های مدرن

معماری مدرن در طراحی ویلا

یکی از مواردی که در خرید ویلا بسیار به آن توجه می شود را میتوان معماری مدرن در طراحی ویلا دانست و همچنین برای برخی افراد این امر مهم است که ویلایی که در اختیار دارند طراحی مدرنی داشته باشد. در ادامه این مطلب برای شما به بررسی نگاتی خواهیم پرداخت که با استفاده از آنها میتوانید به طراحی یک ویلای مدرن بپردازید.

پس ادامه این مطلب را از دست ندهید. اهمیت طراحی خانه غیر از فراهم آوردن سرپناه برای ساکنان در به وجود آوردن محیطی آرام و دلپذیر برای زندگی است. در میان سبک‌های مختلفی که برای طراحی خانه وجود دارد، امروزه خانه و ویلای مدرن مقبولیت و محبوبیت بسیاری یافته است به همین دلیل در مطلب امروز راستا قصد داریم به نکات اصلی طراحی یک ویلای مدرن بپردازیم و شما را با قواعد مهم آن بیشتر آشنا کنیم.

گروه مشاوران املاک سهلیه کرج  از فعالان در حوزه ویلا در منطقه ییلاقی غرب تهران هستند. که تلاش دارند با ارائه بهترین راه کار ها مناسب ترین شرایط را برای متقاضیان خرید ویلا در سهیلیه کرج فراهم سازند. این گروه با بهره گیری از تلاش کارشناسان خود موفق شده است تا بیشترین میزان فایل های مشاوره ای را فراهم کرده و برای فروش عرضه کند. از این رو توانسته از بهترین شرایط برای خرید ویلا با قیمت مناسب را نیز فراهم سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید با ما همراه باشید.

معماری مدرن در طراحی ویلا

خرید ویلا ارزان در سهیلیه کرج

نکات مهم در طراحی مدرن ویلا 

در طراحی ویلای مدرن باید دقت کنید که طرح‌ها ساده، واضح و قابل تشخیص باشند. به این معنی که در این نوع طراحی معمولا از اشکال و احجام پایه مانند مربع و مکعب استفاده می‌شود. برای اطمینان از اینکه طراحی ویلای شما به خوبی انجام شده است باید از رنگ‌ها و متریال درست استفاده کنید و خطوط صاف و بدون ابهامی داشته باشید.

فروش ویلا در سهیلیه کرج

قیمت ویلا در سهیلیه کرج

شیوه اجرای استخر در ویلا

اجرای استخر در ویلا

با پیشرفت تکنولوژی و مکانیکی شدن زندگی‌ها، جای ورزش در برنامه روزانه خیلی از افراد خالی‌ است.  در طراحی خانه، فضایی برای پخت و پز، پذیرایی از مهمان، تماشای تلویزیون و خواب و استراحت در نظر می‌گیریم،  اما فراموش می‌کنیم محلی را نیز برای ورزش کردن اختصاص دهیم،  در حالیکه بزرگان گفته‌اند عقل سالم در بدن سالم است و ما چندان به سلامت بدن توجه نمی‌کنیم.

البته با توجه به محدودیتهای فضا، سر و صدا و یا تجهیزات خاص موردنیاز شاید بسیاری از ورزش‌ها امکان خانگی شدن را نداشته باشند.اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که با استفاده از چه امکاناتی میتوانید به خوبی به اجرای استخر در ویلا بپردازید.

اما با تمام این تفاسیر یکی از شیوه های بهره مندی از محیط برای ورزش کردن را میتوان خرید یک محیط مناسب دانست. امروز با رواج بیشتر  و تمایل بیشتر برای داشتن خانه های ویلایی و رواج ویلا ها در مناطق مجاور شهر ها تمایل به زیبا سازی این بنا ها اقزایش یافته است. از این رو اجرای استخر در ویلا  می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد.

به طور مثال متقاضیان خرید ویلا در سهیلیه کرج تمایل زیادی به داشتن استخر در ویلا های خود دارند. از این رو در این مطلب این موضوع را بررسی بیشتری خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید :

خرید ویلا در سهیلیه کرج

قیمت ویلا در سهیلیه کرج

 

استخر در ویلا

نکات مهم در طراحی و اجرای استخر در ویلا

۱-شکل استخر

فرم استخر دارای محدویتی نیست و میتوان استخر را تقریباً به هر شکلی اجرا نمود به شرطی که با طرح کلی معماری و لنداسکیپ ساختمان هماهنگی داشته باشد.

استخر مستطیل که مرسوم‌ترین شکل استخر به حساب می‌آید را می‌توان مقرون به صرفه‌ترین شکل به لحاظ ساخت، شیب بندی، آب بندی و تمیز کردن و نگهداری دانست.

اما اصلا ً به این معنا نیست که اجرای استخر در ویلا محدود به شکل مستطیل و سطوح تخت است می توان استخری با دیواره های منحنی یا زاویه دار اجرا نمود.